VII. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
- Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
- Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej i według ich cennika.
- Klient może odebrać Produkt osobiście Galerii Niespodzianka pod adresem: ul. Klasztorna 10/12 Wejherowo
- Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
a) Czas kompletowania Produktu wynosi od 2 do 3 Dni Roboczych.
W przypadku Produktów na specjalne zamówienie (nieprefabrykowanych)
termin ustalany jest indywidualnie z Klientem.
b) Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym
tj. od 1 do 5 Dni Roboczych (dostawa następuje wyłącznie w Dni Robocze ).
- Przed odbiorem przesyłki uprasza się Klientów o zwrócenie uwagi, czy nie nosi ona śladów wskazujących na jej uszkodzenie lub otwarcie. W przypadku mechanicznego uszkodzenia towaru lub niezgodności z zamówieniem prosimy o sporządzenie odpowiedniego protokołu z przedstawicielem przewoźnika oraz kontakt ze Sprzedawcą. W razie nieotrzymania przesyłki w ciągu 14 dni od daty nadania Klient proszony jest o przekazanie tej informacji Sprzedającemu. Złożona zostanie wówczas reklamacja do Poczty Polskiej.